Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

escort escort escort escort
escort escort escort escort
escort escort escort

2 kadın 1 erkek ile grup sex hikayeleri yaşıyor

Grup Sex Hikayeleri 9 Mayıs 2016

 2 Kadın 1 Erkek Grup Sex

2 kadın 1 erkek grup sex hikayeleri okuyanları zevke getirirken 2 kadın 1 erkek grup sex  tadını yaşayan erkek ise 2 kadın ile gayet senkron’ize bir şeklide porno dolu anlara imza atıyor şimdi sizler de okuduğunuzda 2 kadın ile 1 erkeğin grup sex hikayeleri etkileneceksiniz.

 

Selam 2 kadın 1 erkek grup sex millet başlangıcı aslında üniversitede öğrenci olduğum zamanlara dayanıyor. Ankara’da okudum üniversiteyi.. altıparmakta ful time parti olan legal illegal kafa yapıcıların kullanıldığı bir evde takılırdık sürekli.. karı kızda ekibi olmazdı sene de tahminim 2006 falan..

Yakın bir arkadaşımla gittik bir gün yine eve, ev dolu bir sürü insanla.. fakat evde yeni bi hatun var ismi de Sevda.. biz benim kakayla biraz geyik yaptık sen gibicen ben gibicem falan diye.. akabinde iş muhabbete bağlandı kaynadı gitti.. karıyı da ben tavladım o gece..

Bilen bilir o gece görükle diye bi yer var Ankara’da ordaki bi arkadaşın evine gittik kalmaya Sevda ben ve de ev sahibi bahar diye çokça yakın bi arkadaşım.. 3-4 gün takıldık oralarda bende tuğbaya kayıyorum tabi bu arada.. fakat sevgililik durumu yok takılıyoruz sadece.. o 3-4 günlük kaçamaktan akabinde ben istanbula ailemin yanına gittim 10 gün falan gelmedim bursaya..

10 gün akabinde bi döndüm.. o sürekli takıldığımız eve bi gittim amanin benim gibtiğim karıyla benim kanka sevgili olmuş.. fakat ciddi sevgili olmuşlar elele falan dolaşıyolar..ki cocuk gibicidir fakat ciddi sevgili olmuşlar… ben ondan akabinde karıdan uzak durdum zaten o sene okulda bitti. döndüm geldim istanbula.. 1 sene istanbulda bir barda çalıştım, akabinde askere gittim askerden döndüm ve de bu arada biz bunlarla hiç görüşmedik. sadece daha istanbula dönmeden önce Ankara’da da bir barda çalışıyodum. oraya gelmişlerdi, ikisininde kafası güzel grup yapıcaz hatun arıyoruz diye geyik yapıyolardı o kadar…

Askerden dönünce haberleştik bu benim kankayla, 4 leventte evde kalıyolar karıyla beraber.. 3 senelik sevgili olmuşlar.. bende bunlara gelip gitmeye koyuldum.. beraber içiyoruz, sıçıyoruz, geziyoruz.. fakat ortak arkadaşlardan bazıları karı için bu sana verecek falan diyolar.. var cidden öyle bi elektrik fakat kankaya ayıp olur diye mesafeyi korumaya çalışıyorum ben fakat ne mümkün.. inceden inceden taciz ediyo karı beni..

Hatta sürekli kavga ederlerdi bunlar.. kavga edince çocuk çıkar taksime yanıma gelirdi. Sevda ararsa yok dersin derdi. tuğbada beni arardı. yanındamı diye sorardı yok diyince bana yavşamaya başlardı. çokça içtim gel, kafam güzel gel içelim takılalım falan diye sürekli saygıı halindeydi karı.. bende yanımda arkadaşım farketmesin, ayıp olmasın diye binbir şekle girerdim.. bu böyle 5-6 ay gitti..

Hen askerden gelmişim. para yok, pul yok.. karı yok.. iş yok.. o sıra benim irade bayga düştü tabi.. bu Sevda yüksek lisans yapıyo istanbul üni de ordan bana bi kız ayarlamaya çalıştı. karının ismi başak.. latin dansları işlerine sarmış. surat penolope kruz fakat vücut saçmalamış her şey güzel karıda bi arka var zenci arkaü gibi sanarsın ki değirmen taşı..

O hatunla tanıştık bi ev partisinde baya bi yakınlaşmalar falan aramızda bişey olmadı..

Şimdi artık olayın örgüsü tamam gelelim icraata…

Ben zart diye iş buldum bunlar olurken.. havalimanında çalışmaya başlıycam. parası falan güzel.. havalara uçuyorm.. gittim 1 şişe tekila aldım.. bu tuğbalara gittim.. içtik tekilayı eğlendik falan.. akabinde benim kanka yattı uyudu.. biz karıyla kaldık. karı o gece alkolünde etkisiyle iyice coştu.. “sen ne güzel bi adamsın” “ben sana aşığım” falan derken baya bi yakınlaştık biz. zaten daha öncedende gibişmişliğimiz var biz salonda yoldan çıktık ben kafam güzel bu karıyı siktim.

Ertesi gün ulan ne yaptım falan derken karı aradı beni ben dedi ayrıldım çocuktan. biz sevgili olalım.. yok dedim olmaz öyle şey.. bi anlık hataydı bu falan. fakat karı cidden kovalamış çocuğu, benimle sevgili olma derdinde.. şansımı gibiyim o arada da biz karıyla msnden falan konuşuyoruz. işte şöyle gibişsek böyle gibişsek diye.. çocuk eve karının yanına geliyo pcden ödevlerimi alıcam diye. pcye girip msn kayıtlarına bi bakıyo bizim yazışmalar.. yakalanmışız direkman ammk.. çocuk tabi sinir küpü.. oturuyolar konuşuyolar karı ben aşığım diyo çıkıyo işin içinden..

Beni aradılar. biz konuştuk sende gel diye.. gittim bende.. oturduk konuşuyoruz. çocuk sinirli fakat hayt huyt yapmasınada izin vermiyorum.. fakat eziğimde karşısında.. niye yaptın dedi.. ulan sarhoştum gibiverdim diyemedim.. iyice rezillik olacak diye seviyorum bende dedim..

Biliyorum huur cocugu diyosunuz fakat öylesi daha az acı verir dedim herife.. bi yandanda arkaü kurtarma derdindeyim tabi.. o gece uzun konuşmalar falan artık sıkıldım.. sabaha kadar konuştuk.. akabinde çocuk gitti.. arkadaşlığım bitmişti sevgi koyıyım onun ızdırabıyla iyide bi gibtim karıyı..

Olay 2 kadın 1 erkek grup sex bütün çevremize yayıldı.. bi sürü insan karı ve de benle konuşmayı kesti… bende madem bu tak yüzünden sıçtık karıyı gibmeye devam ediyim derdine düştüm.. biz sürekli pompa modundayız.. fantaziler falanda geliştiriyoruz.. fakat benim aklımda hep grup var. amını gibiyim yatakta 1 kadından daha güzel ne var 2 kadın.. içim içimi yiyo..

Bu hatun benim arkadaşla takılırken.. taksime falan çıkardık. peyotede falan ben karılara yazardım bu karıda gelirdi karılara yazardı.. yarı geyik yarı ciddi.. hafiften bunda bi potansiyal sezdim ben.. bigün evde takılırken muhabbet ediyoduk ben laf ebeliği yaptım. “ben seni bi kadından kıskanmam, bi kadınla istediğini yapabilirsin sorun değil ” falan dedim. sonrada bikaç kere tekrarladım bunu. hatta bi seferinde; “yaparsan haber ver bende izliyim eheheh” falan diye geyiğe vurdum işi..

fakat karının aklınada karpuz kabuğunu sokmuştum artık. böyle günler geçiyo. karıda bana bi hatun tavlasak mı falan diye gayik yapıyo günler geçerken.. fakat icraat yok laftayız sadece.. bigün gittik cihangir merdivenlere manzaraya karşı bira içiyoruz. yanımızdada 2 arkadaş var 2 erkek full geyikteyiz..

Bu erkekler benim hatuna geyik yapıyolar yok arkadaşın yokmu çağır tanıştırsana bizle falan diye.. bi yandanda içiyoruz. benim karı tamam dedi hikayenin başında bahsettiğim tangocu başakı aradı.. gel dedi taksime çıkıyoruz, nevizadede cumhuriyet meyhanesinin karşısında tempo muydu gibim bişeydi oraya gidiyoruz..

Gittik karıda geldi.. 3 erkek 2 hatun.. bizim kafalar zaten leş, karıda içmeye koyuldu. 2 erkek masada karşıda, ben benim hatunun yanında. onun yanındada başak oturuyoruz. bu 2 abaza o an yazmaya başladılar karıya. sazanlar birbirleriyle mücadele edeceklerini sanıyolar, aslında bende öyle sanıyorum. bi baktım benim karıda yazsıyo hatuna.. hemde nasıl yazmak.. bi ben duruyorum uslu uslu. uslu duruyorum çünkü ürkütmiyim karıyı diyorum. hem benimkini hem diğerini.. nasılsa benim karı işi ele almış..

Bu 2 eleman baktılar şansları yok şakayla karışık ikimiz birden giberiz seni gibisinden yazmaya başladılar.. hatta muhabbet iyice laçkalaştı “gel bizim evde kamera var çekeriz” falan diyolar. bizde 2 tane şey var bizle gel diyolar.. benim karıda “bizde hem ondan var hem benden var çeşitlilik var falan diyo..

İş çığrından çıktı.. hatta ben bi ara kızların arasına oturdum, bunlar beni öperken falan resmim var.. facebook accountımla karşılaştırırsınız veririmde akabinde.. ben orda anladım işin ciddiyetini çünkü şaka olabilir mi diyodum herşey. başakta beni tacize başlayınca tamam dedim bu gece bu iş olacak..

Artık dayanamadım, hadi dedim kalkalım.. gittik hesap ödemeye.. ben barmende 2 shot vokta istedim güç versin diye.. vurdum onları o sırada başak götümü sıkıyo falan… amaaaann dedim fena gibiş olacak..

Çıktık bardan trt’nin otoparka gidiyoruz. karının arabayı alıp gidicez.. bindik arabaya karı geçti direksiyona, benimkinide yanına otutturdum. ben arkada.. ben kolları koltuğun arasından soktum ikisinide taciz modundayım. bi ara ışıklarda durduk şişlide, bunlar koyuldu öpüşmeye, benim el kol rahat durmuyo.. yandaki arabada bi herif var aklı çıktı zaten görünce..

Gittik neticede eve.. fakat ben yaramazlık yapmış çocuk gibi süklüm püklümüm.. sanki beni gibecekler ammk heyecan yaptım kolay mı fantazim gerçek oluyo..

Girdik eve zaten arka kadar 1 oda 1 salon ev. benim karı tuvalete girdi. öbür karı önümde eğiliyo falan sürtünüyo.. onla öpüştük falan orda.. benim karı wcden çıktı.. ne o muck muck sesler falan diyo.. ulan dedip trip mi yapıyo yoksa.. baktım geyiğinde işin.. benim karı bana döndü sen dedi duşa gir.. ben uslu cocuk girdim o an duşa..

Duşta fakat boşalacaktım aklım çıkıcak… neyse zor attım kendimi dışarı.. havluyu sardım belime bi çıktım. kapının eşiğine yaslanmışlar.. birbirlerinin omuzunda elleri.. sadece kilotlar var üzerlerinde.. hop o an çektim bunlar odaya.. başladık yiyişmeye fakat kendimden çokça onların birbiriyle yiyişmesini seviyorum. ona doğru yönlendiriyorum..

karıda da bi göt var. zaten göt fetişistiyim aklım çıktı.. benim karıda kıskanmasın diye ikisine eşit muamele yapmaya çalışıyorum fakat öbür karı hem ilk defa gibtiğimden hem tango falan yapmaktan böyle bi tripler falan daha çokça tahrik ediyo beni.. en güzeli ikisinin aynı andan oral seks yaptığı andı yemin ederim o an boşalmamak için kendi götümü cimcikledim

İçimde kalansa biri diğerine oral seks yaparken gibemedim o içimde kaldı.. fakat ne biliyosam yaptım inanamazsınız.. ferre filmlerden ne öğrendiysem denedim. koltuğa yan yana domalttım, üstüste yatırdım. üstüme oturtup diğernin amını yaladım.. cidden işe yarıyomuş filmler..

Ben daynamadım bu başağın içine boşaldım. benim karı sinir krizi sen nasıl ona boşalırsın falan diye.. fakat öbür karı dert etmiyo. alırız bi ertesi gün hapı falan dedi geçti.. benim karı gitti duşa.. bende dedim gidiyim gönlünü alıyım girdim peşinden duşta bi oral yaptım bu yumuşayı verdi..

Salona döndüm salonda karı lap geldi çöktü yine kucağıma.. biz tam yiyişteyken benimki geldi.. inceden kesiyorum nasıl tepki verecek diye.. geldi karının saçları falan tutuyo öpmeye falan koyuldu. ben derin bi oh çektim işler yolunda diye..

2.de daha tecrübeliyim tabi ben bunları resmen siktim artık. bide işin keyfini çıkartmak için onu yapın bunu yapın diye yönlendiriyorum.. en güzeli 2 tane götün ellerinin arasında olmasıydı. resmen çıldırtıcı.. benim karının içindeyken dedim ben geliyorum. boşal falan dedi karı onunda içine boşaldım ettimi sana 2×17 den 34 lira ertesi gün hapı parası..

Yattık, ikiside yattılar yanıma.. ben dedim yoruldum siz devam edin.. yok falan dediler.. hayır dedim izliycem devam edin siz.. bunlar inceden yiyşiyo falan zaten 2 dakika geçmedi benimki oldu yine kazık ammk. nasıl dayanıyım o hali görmeye(bu arada bıraktığımız 2 binte bizi mesaj bombardımanında tutuyo.. ne ellerini gibmişlerdir o gece)

Gel falan dediler banada.. dedim gelicem fakat sana boşaldık, sana boşaldık 3. yü nasıl paylaştırıcaz diye geyik yaptım. gel falan diyolar hala.. dedim hiç yapmadığım bişey var izin verecekseniz gelicem.. ne dediler bu sefer yüzünüze boşalıyım.. başak tamam dedi benimki mırın kırın etti falan fakat başak o sırada bunun göğsünü falan dişliyo fazla hayır diyemedim benimkide

Ben lap benimkinin üstüne geçtim gel git falan.. 2 kere boşalmışım nasıl performans.. terminatör gibi ammk.. baya bi yoruldum 2sininde pesitili çıktı artık 3.de.. kendime güvenimde geldi ammk. sıkılganlığıda attım akabinde kalktım ayağa diz lerinin üzerinde geldiler. ben boşaldım bunların surata… akabinde hadi dedim gidin duş alın..

Amını sikiyim nasıl rahatladıysam bunlar beraber duş alıyo ben uzandım yatağa sigara içiyorum.. geldiler, dedim başka zaman olsa baca deliğinden girerdim o banyoya ne rahatladım be. geldiler yattılar yanıma.. ben zaten 3 dkya kalmadan sızmışım..

Bi ara uyandım.. baktım bunlarda uyuyo.. başak yeni karı merak ediyorum.. koyuldum bunu taciz etmeye. orasını burasını sıkıyorum falan.. bu da uyandı bi yiyşirken benimkide uyandı. bi dürttü beni napıyosun sen diye.. dedim bişey yok demin yaptığımızdan.. fakat ite ben uyurken onunla yapıyosun falan karı yine uyuzluğa sardı. bu sefer kesmiyoda.. uzattıda uzattı. başak kalktı giyindi gitti bizde döndük kıçımızı uyuduk.

akabinde karı nasıl zevk aldıysa sevgilim yeniden yapalım birilerini bulalım falan diye iyice sardı bu işe.. içindeki biseksüeli uyandırmışım resmen.. akabinde aldattığımı öğrendi terketti beni o yüzden bi daha o yapamadık onunla 2 kadın 1 erkek grup sex..

 

2119 toplam görüntüleme, 71 bugün

  • Patronum kız kardeşimi sikiyor

    tarafından on 25 Mayıs 2018 - 0 Yorumlar

    Merhaba değerli sex hikayeleri sayfası! Anlatacagım hıkaye bastan asona gercek yasanmıstır. Umarım hepınızın hosuna gıder.. Bundan bır yıl onceydı. Kemal adında cok sevdıgım bır abının yanında calısıyordum. Doktordu. Herseyı acık secık konusurduk. Kardesımde hemen hemen her yolu dusutugunde yanıma ugrar, Kemal abıyle benımle muhabbet ederdı… Kardesım 19 yasında uzun boylu buyuk memelı cok acık gıyınen […]

  • Ablamın dul komşusu ile

    tarafından on 24 Mayıs 2018 - 0 Yorumlar

    Merhaba değerli sex hikayeleri sayfa sakini arkadaşlar, Ben 19 yasında 1.75 boylarında üniversite öğrencisiyim ailemle birlikte izmirde yasıyorum. Neyse konuya geceyim anlatcağım hikaye tamamen gerçektir. Okullar tatile girmişti ve ben ablamlara gitmiştim ablamların 28 yaslarında sarışın güzel vucudu olan bi fatoş adında bi komsusu vardı. Her sene gittigim için muhaabettim baya iyiydi hergün ablama gelirdi […]

  • Kızım ve arkadaşı ile birlikte

    tarafından on 22 Haziran 2018 - 0 Yorumlar

    Merhaba ensest sex hikayeleri sitesi Ben 40 yaşında evli ve bir kızım var. Benim sexe ne kadar düşkün olduğumu ailem bilir. Eşimin annesi rahatsızlanınca yanına yolladım,kızım selma ile 5 gün yanlız kalacaktık. Bir gün işten eve erken geldim ve hemen kiraladığım porno cd`yi takıp seyretmeye başladım. Harika sahneleri seyrettikce içim bir hoş oluyordu ve sonunda […]

  • Çıtır baldızım ablasını kıskandı altıma yattı

    tarafından on 13 Haziran 2018 - 0 Yorumlar

    Merhaba enişte baldız sex hikayeleri sitesi ismim Ahmet İstanbul Bahçelievler’de oturmakta ve dekorasyon işiyle uğraşmaktayım, çok güzel bir baldızım var ve onunla her karşılaşmamda içimden bir şeyler kopuyor ve beni ona doğru çeken bir şeyler oluyordu. Günün birinde baldızımla evde tek kaldık ve ben heyecandan ne yapacağımı şaşırmış, o ise benle normal olarak muhabbet etmeye […]

  • Desten geçmek için hocama verdim

    tarafından on 5 Temmuz 2018 - 0 Yorumlar

    Merhaba bayan sex hikayeleri okurları, Ben Şule, 23 yaşında bir üniversite öğrencisi olarak not amacıyla ne derece delilıklar yaptığımı sizlere anlatacağım. Endüstri mühendisliği okuyan bir üniversite öğrencisi olarak, derslerde zorluk çekiyordum. Çalışmaya fırsat bulamıyor, çalışsam bile buna az vakit ayırdığımdan, tatmin edici notlar alamıyordum.   Diferansiyel denklemler dersini dördüncü alışım yüzünden bundan sonra bıkmıştım ve […]