Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

escort escort escort escort
escort escort escort escort

Etiket 'sex' (17)

 

Abimle birlikte güzel zaman geçirdik

Merhaba değerli aile içi sex hikayeleri sayfası, sizlere abim ile birlikte yaşadığımız muhteşem anımı ve abimin kızlığımı nasıl büyük bir keyifle patlattığını anlatmak istiyorum. Eskiden […]

6504 toplam görüntüleme, 8 bugün

aldatan bayan sex hikayeleri

 

İlgisiz Kocaman İnat Herkese Veriyorum

Mеrhаbа hanımlar bende sex itirafımı sizler için yapıyorum ve benim halimden benim gibi kadınlar anlar ancak, bеnim аdım Lаlе, 41 yаşındа, еvli vе çосukѕuz bir […]

9833 toplam görüntüleme, 14 bugün

 

PUTİN’e Kızdım 17 Yaşında ki Liseli Rus Kızını Siktim

PUTİN’e Kızdım 17 Yaşında ki Liseli Rus Kızını Siktim   Herkese kucak dolusu sevgiler sex itirafı okuru arkadaşlar… iѕmim Can, 19 yaşındayım, öğrеnϲiyim. Nеw Yоrkta Turizm […]

2812 toplam görüntüleme, 6 bugün

 

Yengem Adetli iken Tecavüz Ettim

ADETLİ YENGEM ile TECAVÜZ SEX HİKAYEM   Merhaba sex hikayesi severler sizlere sex anımı daha doğrusu tecavüz hikayemi anlatı-cam, inş admin bey benim yaptığım yorumu […]

6235 toplam görüntüleme, 3 bugün

 

Sevgilimin Altında Kıvranıyordum

Sevgilimin Altında Kıvranıyordum   Admincim benimde yazımı paylaş lütfen yaa. İsmim AYSU benim adım 18 yaşında bir kızım, güzel tatlı çekici mini mini bir kız diye […]

2200 toplam görüntüleme, 3 bugün

 

Hamile Eşim ile Sex Hikayem

Hamile Eşim ile Sex Hikayem   Harika bir yayla evinde dünya evine girdik eşimle, ben benden yaşça daha ufak olan bir kız aldığım için çok […]

4137 toplam görüntüleme, 2 bugün

 

Abime Siktirdim Kendimi offf yandımm

Abime Siktirdim Kendimi offf yandımm Merhaba admincim umarım benimde mesajımı yayınlarsanız çok sevinirim. çok çok teşekkür ederim şimdiden. Aslında benim Azgın abim her zaman beni […]

5302 toplam görüntüleme, 7 bugün

 

Teyzemin Kızı ile Seks Hikayem

Teyzemin Kızı ile Seks Hikayem Merhaba ismini vermek istemeyen bir hikaye severim arkadaşlar, henüz 20 yaşında kendince atletik vücutlu ve yakışıklı denecek birisiyim. Benim teyzemin […]

2583 toplam görüntüleme, 2 bugün

 

Kısasa Kısas Dedim Kocamı Komşum ile Aldattım

Kısasa Kısas Dedim Kocamı Komşum ile Aldattım   Merhaba arkadaşlar. Benim eşim çok sıkı bir internet kullanıcısıdır. Ben ise babamın evinde de böyle bir şey […]

3460 toplam görüntüleme, 3 bugün

 

Kocam İyi Sikemiyor Bende Başkasına Siktiriyorum

                 KOCAM SİKEMİYOR BAŞKALARI BAĞIRTARAK SİKİYOR BENİ Evliliğimiz ilk günleri çok güzeldi ama artık kocam beni eskisi gibi […]

3067 toplam görüntüleme, 4 bugün

 

Kocam Dışarda Beklerken Doktor Sikiyordu

Kocam Dışarda Beklerken Doktor Sikiyordu Herkese merhabalar ben Didem. Çok nadir seks hikayesi okuduğum halde sizlere ilginç geleceğini düşündüğüm için hikayemi sizlerle paylaşmak istedim. Ben […]

8812 toplam görüntüleme, 21 bugün

 

Kuzenim ile Sikiş hikayem

         Kuzenim ile Sex Hikayemiz   Selam Sex İtirafı ziyaretçileri bende sizin gibi sürekli burada ki sex hikayelerini okuyan birisiyim. Admin lütfen […]

2441 toplam görüntüleme, 3 bugün

 

Kuzenim Ece’yi Banyoda Götünden Siktim

               KUZENİM ile ENSEST ANAL SİKİŞİMİZ Merhaba sexitirafi.net ailesi arkadaşlar, herkesin sex hikayeleri farklı benimki de biraz farklı ismim […]

3009 toplam görüntüleme, 5 bugün

 

Teyzemi Götünden ve Amından Siktim

     TEYZEM ile SİKİŞ HİAYEM   Merhaba Sexİtirafi.com ailesi adım Buğra, daha önce hiç Ensest Sex hikaye yazmadım. Yazma gereği duymamın sebebi, gerçekten bu […]

3382 toplam görüntüleme, 6 bugün

 

40 Yaşında ki Kadın ile Sex Hikayem

Sex Hikaye Okurları, Herkese Merhabalar; İşim gereği Ankara’ya gittiğim zamanlar yakınlarımın evinde kalırdım. Ama sefer yakınlarım evde olmadığı için mecburen bir misafirhane de yer ayırttım […]

2671 toplam görüntüleme, 7 bugün

 

Teyzem ile Havuzda Sex Hikayem

Merhabalar, ben ahmet izmire tatil için teyzemin yanına gitmiştim uzun zaman olmuştu teyzemi görmeyeli ailenin en genç ve en güzeliydi. Eskiden çok yakındık ve izmire […]

2852 toplam görüntüleme, 6 bugün

 

Yengem ile Banyoda Sikiştik ( Videolu Sex Hikayem )

Merhaba beyler ve bayanlar, ben size başımda geçen gerçek sex hikayelerimi anlatacağım. Yengemi Banyoda Sıkıştırdım bundan 3 ay önce askerden yeni gelmiştim mütevazi ve çok […]

4876 toplam görüntüleme, 5 bugün

Aile içi Sex Hikayeleri

  • Desten geçmek için hocama verdim

    tarafından on 5 Temmuz 2018 - 0 Yorum

    Merhaba bayan sex hikayeleri okurları, Ben Şule, 23 yaşında bir üniversite öğrencisi olarak not amacıyla ne derece delilıklar yaptığımı sizlere anlatacağım. Endüstri mühendisliği okuyan bir üniversite öğrencisi olarak, derslerde zorluk çekiyordum. Çalışmaya fırsat bulamıyor, çalışsam bile buna az vakit ayırdığımdan, tatmin edici notlar alamıyordum.   Diferansiyel denklemler dersini dördüncü alışım yüzünden bundan sonra bıkmıştım ve […]

  • Kızım ve arkadaşı ile birlikte

    tarafından on 22 Haziran 2018 - 0 Yorum

    Merhaba ensest sex hikayeleri sitesi Ben 40 yaşında evli ve bir kızım var. Benim sexe ne kadar düşkün olduğumu ailem bilir. Eşimin annesi rahatsızlanınca yanına yolladım,kızım selma ile 5 gün yanlız kalacaktık. Bir gün işten eve erken geldim ve hemen kiraladığım porno cd`yi takıp seyretmeye başladım. Harika sahneleri seyrettikce içim bir hoş oluyordu ve sonunda […]

  • Çıtır baldızım ablasını kıskandı altıma ...

    tarafından on 13 Haziran 2018 - 0 Yorum

    Merhaba enişte baldız sex hikayeleri sitesi ismim Ahmet İstanbul Bahçelievler’de oturmakta ve dekorasyon işiyle uğraşmaktayım, çok güzel bir baldızım var ve onunla her karşılaşmamda içimden bir şeyler kopuyor ve beni ona doğru çeken bir şeyler oluyordu. Günün birinde baldızımla evde tek kaldık ve ben heyecandan ne yapacağımı şaşırmış, o ise benle normal olarak muhabbet etmeye […]

  • Patronum kız kardeşimi sikiyor

    tarafından on 25 Mayıs 2018 - 0 Yorum

    Merhaba değerli sex hikayeleri sayfası! Anlatacagım hıkaye bastan asona gercek yasanmıstır. Umarım hepınızın hosuna gıder.. Bundan bır yıl onceydı. Kemal adında cok sevdıgım bır abının yanında calısıyordum. Doktordu. Herseyı acık secık konusurduk. Kardesımde hemen hemen her yolu dusutugunde yanıma ugrar, Kemal abıyle benımle muhabbet ederdı… Kardesım 19 yasında uzun boylu buyuk memelı cok acık gıyınen […]

  • Ablamın dul komşusu ile

    tarafından on 24 Mayıs 2018 - 0 Yorum

    Merhaba değerli sex hikayeleri sayfa sakini arkadaşlar, Ben 19 yasında 1.75 boylarında üniversite öğrencisiyim ailemle birlikte izmirde yasıyorum. Neyse konuya geceyim anlatcağım hikaye tamamen gerçektir. Okullar tatile girmişti ve ben ablamlara gitmiştim ablamların 28 yaslarında sarışın güzel vucudu olan bi fatoş adında bi komsusu vardı. Her sene gittigim için muhaabettim baya iyiydi hergün ablama gelirdi […]

  • Komşum Kocam ile birlikte sikiyor beni

    tarafından on 22 Mayıs 2018 - 1 Yorum

    Merhaba aile içi seks hikayeleri sitesi sakinleri, arkadaşlarım benim adım Melda ben 28 yaşında evli bir çocuklu kadınım. Ben de sizlere burada başımdan gecen bir olayı anlatmak istiyorum. Ben ve eşim ilhan 6 yıl önce evlendik bir yıl sonrada sevgili kızımı kucağıma aldım. Aslıda ekonomik durumumda çok iyidir. O yüzden asla para sıkıntısı içen hiç […]

  • Abiminki kocamandı unutamıyorum

    tarafından on 2 Mayıs 2018 - 0 Yorum

    Merhaba aile içi sex hikayeleri okuru ziyaretçiler, bende cep telefonumdan şuanda sex itirafları sayfanıza yorum atıyorum umarım benim itirafım da yayınlanır. Herkesin hayatında unutamadığı anlar vardır. Benim de unutamadığım anlardan en önemlisi seks deneyimim oldu. Sıradan insanlar ile değil de bunu abim ile yaşamış olmam adeta hiç unutmamam üzerinde oldukça etkili oldu.   Onun yarrağını […]

  • seks porno videoları izle

    Liseli kız kardeşim kucağıma oturunca

    tarafından on 28 Nisan 2018 - 0 Yorum

    selam değerli seks hikaye okurları ben antalyadin hakan 20 yaşındayım üniversiteye gidiyorum kardeşim pelin 16 yaşında liseye gidiyor uzun boylu bacakları kalcaları vucudu ile orantılı güzel bi kız bizim aile biraz serbest olduğundan kardeşim hep kısa giysiler giyerdi evde de hep cok kısa elbiselerle takılırdı tabi bunlar beni ilgilendirmiyor du taki kardeşim kendini bana siktirmeye […]

  • türbanlı türkçe pornoları

    Annem ile sabahları yatıyorum

    tarafından on 22 Nisan 2018 - 0 Yorum

    Merhaba değerli ensest sex hikayeleri sayfası okurları, cep telefonumdan girdim sitenize Ben 17 yaşlarında oldukça yakışıklı bir erkeğim. Hayatımın tek amacı bir kızla birlikte olup onu sikmekti. Annem beni çok tahrik ederdi. Öyle sandığınız gibi güzel vücutlu değil ama genede işe yarar. Neyse ben bir gün cine-5 izlerken 31 çekiyordum. Sabah olduğu için ses çıkartmıyordum. […]

  • Sarhoş oldum diskoda ki çocuk beni yatağ...

    tarafından on 14 Nisan 2018 - 0 Yorum

    Merhabalar sex hikayeleri sayfası arkadaşlar ben duygu 25 yaşında 170 boyunda 55 kiloda sarışın seksi bir bayanım sizlere sekse düşkün hayat hikayemi anlatmak isterim aslen mersinliyim ama istanbul da oturmaktayım hayati günlük yaşayan biriyim istanbul da oturuyorum istanbul un Kadıköy semtin deyim hayatı hızlı yaşayan biriyim kadıköy ün gece eğlence yerlerine bir gün eğlenmeye gittim […]